مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه سازمان لیگ باید خسارت تعویق مسابقات لیگ را به باشگاه‌ها بدهد، از کمک مالی یک خَیّر مدرسه‌ساز برای پرداخت پول لوسیانو ادینیو خبر داد.

به گزارش مشرق، سعید عباسی درباره تغییر برنامه مسابقات لیگ به خاطر آلودگی هوا در تهران و درخواست این باشگاه برای برگزاری مسابقه در روز دوشنبه به جای سه‌شنبه، اظهار کرد: اولین سئوال ما این است که وقتی ما در چنین هوایی تمرین می‌کنیم، چرا نتوانیم بازی کنیم؟ ضمن اینکه درخواست ما این بود بازی در ورزشگاه شهر قدس که بیرون از تهران و در هوای بهتری قرار دارد، برگزار شود ولی دوستان ما در باشگاه نفت موافقت نکردند.

وی تاکید کرد: وقتی می‌خواهیم زمان یک مسابقه را نیم ساعت تغییر بدهیم، باید ۱۰ بار نامه نگاری کنیم تا بلکه با درخواستمان موافقت کنند ولی حالا با یک تلفن و به صورت شفاهی یک مسابقه ما را در لیگ برتر لغو می‌کنند و دو روز به تعویق می‌اندازند.

مدیرعامل تراکتورسازی افزود: البته شاید این تصمیم به این خاطر گرفته شده که تیم نفت آماده نبوده و به دلیل مشکلاتی که داشته، تمرین نکرده است.

عباسی تصریح کرد: به هر حال ما با منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت هم هماهنگ کردیم تا اگر بشود، به جای سه شنبه بازی دو تیم نفت و تراکتور روز دوشنبه برگزار شود. قرار شده است مهدی تاج رئیس سازمان لیگ ما را خبر کنند. البته صحبت از انجام بازی بعد از تعطیلی نیم فصل بود که ما قبول نکردیم چون با برنامه تیم امید تداخل داشت.

وی همچنین با اشاره به هزینه‌های «اضافی» تیم تراکتورسازی در تهران به خاطر تعویق بازی، گفت: ما در این بخش هم مشکل داریم. سازمان لیگ باید خسارت و هزینه این چند روز اضافه را به ما پرداخت کند. هرچند که سازمان لیگ هنوز درآمدهای خود باشگاه و حق پخش را هم به ما نمی‌دهد چه برسد به این هزینه‌ها را.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت لوسیانو ادینیو و خرید این مهاجم هم تاکید کرد: ما برای ادینیو پیغام گذاشته‌ایم و منتظریم تا با ما تماس بگیرد.

عباسی در پاسخ به این سئوال که آیا پرداخت پول قرارداد ادینیو توسط دوستان قلعه‌نویی صحت دارد؟ گفت: یک خَیّر مدرسه‌ساز اعلام کرده حاضر است به تراکتورسازی در این مورد و مسائل مالی کمک کند. اینطور هم نیست که باشگاه در تمام امور از خَیّرین کمک بگیرد.

وی در پایان درباره تکلیف بختیار رحمانی هم تاکید کرد: بختیار از روز گذشته (شنبه) به پادگان رفته است و لباس مقدس سربازی را به تن کرده است. حضور او فعلا در پادگان قطعی است و تا مردادماه سال ۹۵ هم باید در خدمت سربازی باشد چرا که طبق اعلام سردار موسی کمالی بازیکنانی که کارت خدمتشان مشکل داشت شامل کسری خدمت نخواهند شد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس